xapym писал(а): |
что нагородили мелкие не понятно. |
У всех работает, врятли мелкомягкие тут виноваты.
Вариант №1: полная деинсталяция с помощью Skype Removal Tool и повторная установка начисто. Это первое, что надо попробовать. Кто там знает что у вас в системе творится. Я пока что-то еще может придумаю.
Добавлено спустя 5 минут 15 секунд:После этого, если не завелось:
Method 1: Disable uPnP in Skype.
Follow the steps given below.
a) Open Skype application.
b) Click on Tools and select Options.
c) Select Advanced and then select Connections.
d) Uncheck “enable uPnP” and Click on Save button.
Method 2: Disable “Use port 80 and 443 as alternatives for incoming connections”
a) Open Skype application.
b) Click on Tools and select Options.
c) Select Advanced and then select Connections.
d) Uncheck “Use port 80 and 443 as alternatives for incoming connections” and Click on Save button.
Method 3: Disable third-party Security Software
a) On your Computer screen Task Bar next to System Clock..
b) You will see the third-party Security Software Icon.
c) Click on the third-party Security Software Icon, you will see a pop up.
d) In that pop and select the option to disable, click on it.
Now the third-party Security Software will be disabled.
Добавлено спустя 37 минут 35 секунд:Если что-нибудь сработает, стоит сюда отписать.