Классический форум-трекер
canvas not supported
Нас вместе: 4 232 009

V-Ray 2.40.03 for 3ds Max 2009-2013 (x86 & x64) [English]


Страницы:  1, 2, 3, 4  След. 
 
RSS
Начать новую тему   Ответить на тему    Торрент-трекер NNM-Club -> Архив торрентов -> Архив Программ
Автор Сообщение
ШКІПЕР ®
Стаж: 12 лет 8 мес.
Сообщений: 459
Ratio: 4354.037
Поблагодарили: 2333
100%
Откуда: Ukraine
ukraine.gif
V-Ray 2.40.03 for 3ds Max 2009-2013 (x86 & x64) [English]
Название программы: V-Ray
Версия программы: 2.40.03
Последняя Версия программы: 2.40.03
Адрес официального сайта: http://www.chaosgroup.com
Язык интерфейса: English

Лечение: в комплекте
Тип лекарства: замена файлов
Системные требования:

Win XP/Vista/7 x86/x64
3DS Max 2009 x86/x64 | 3DS Max Design 2009 x86/x64
3DS Max 2010 x86/x64 | 3DS Max Design 2010 x86/x64
3DS Max 2011 x86/x64 | 3DS Max Design 2011 x86/x64
3DS Max 2012 x86/x64 | 3DS Max Design 2012 x86/x64
3DS Max 2013 x86/x64 | 3DS Max Design 2013 x86/x64

Описание:
V-Ray — мощный инструмент визуализации, поддерживающий Depth of Field (глубина резкости), Motion Blur (эффект «размытия» в движении), Displacement (карта смещения, с увеличением детализации трехмерных объектов). Кроме этого, V-ray имеет собственные источники освещения, систему солнце-небосвод для реалистичного освещения естественным светом, и физическую камеру с параметрами, аналогичными реальным фото- и видеокамерам. Система Vray Proxy позволяет производить просчет чрезвычайно больших массивов однотипных объектов, состоящих суммарно из десятков миллиардов полигонов. Встроенные шейдеры предоставляют пользователю широкие возможности для имитации практически любых материалов. V-Ray SDK позволяет как программировать собственные шейдеры, так и адаптировать систему под решение специфических задач. Возможность просчитывать отдельные элементы изображения в виде каналов, таких как Глубина, Диффузный цвет, Альфа, Отражение, Преломление, Тени, и других, предоставляет большую свободу постобработки в пакетах композинга и монтажа.
• VRayHairFarmMod: Added support for rendering
HairFarm 2.0 with V-Ray;
• VRayProxy: Support for Alembic .abc files;
• V-Ray RT: Support for instancing;
• V-Ray RT: Support for Forest Pro instancing;
• V-Ray RT CPU: Faster update when adjusting VRayLights;
• V-Ray RT GPU: CUDA speed optimizations and
optimizations for GK110 cards;
• V-Ray RT GPU: Support for the ColorCorrection texture;
• V-Ray RT GPU: Support for the Mix texture;
Modified features:
• V-Ray: Added include/exclude object lists for different
color channels to the MultiMatte render element;
• V-Ray: Added option to the VRayExtraTex render
element to avoid auto-renaming the element when the
texture is changed;
• V-Ray: Default memory limit for dynamic geometry
changed to 4000 MB for x64 versions;
• V-Ray: Fixed issue that was slowing down multi-core
rendering for VRayProxy objects;
• V-Ray: Optimized multi-core rendering for OpenEXR
textures;
• V-Ray: Optimized unnecessary velocity calculations when
no velocity channel is needed;
• V-Ray: V-Ray components now register in the respective
menus across different language 3ds Max builds;
• V-Ray RT CPU: Added support for VRayHairMtl;
• V-Ray RT CPU: Added support for VRayFur;
• V-Ray scene converter: Added mr_Sun/mr_Sky lights in
export to VRaySun/VRaySky respectively;
• V-Ray scene exporter: Added subdivided geometry export;
• VRayEdgesTex: Improved the round corners algorithm;
• VRayAmbientLight: Made some of the parameters animated;
• VRayFur: Added “Level Of Detail” option to reduce geometry
along the distance from the camera;
• VRayHDRI: Added “Color space” section and moved the
“Gamma” option there;
• VRayIESLight: Added an option to override the IES shape;
• VRayIESLight: Made selecting both the light and it’s target
when clicking on the line between them;
• VRayLight: Added a preview of the “directionality” parameter
of VRayLights in the viewports;
• VRayLight: Added “targeted” option for rectangle VRayLights;
• VRayLight/VRayIESLight: Added textured lighting in Nitrous
viewport, for Dome light enabled by an environment variable
VRAY_DOME_VIEWPORT=1;
• VRayMeshGeom: The sample plugin was extended to create
V-Ray Standalone shaders on the fly;
• VRayMtl: Made “Fog color” mappable;
• VRayMtl: Made reflections to affect the alpha of matte
objects;
• VRayMtlGLSL: Added ability to save and load compiled
shaders;
• VRayMtlGLSL: Added cubemap texture support;
• VRayMtlGLSL: Added viewport color parameter;
• VRayMtlGLSL: Added vr_brdf_light builtin BRDF support;
• VRayProxy: Support for flipping of Z/Y axis;
• VRayProxy: Support for visibility lists for .vrmesh
and .abc files;
• VRaySphereFade: Added support for box and
cylinder gizmos;
• ply2vrmesh: Added option to specify the name of the
velocity attribute (-velocityAttrName);
• ply2vrmesh: Added support for .hclassic and .bhclassic
files produced by Houdini 12;
• ply2vrmesh: Added support for color sets from
.bgeo files;
• ply2vrmesh: Added support for exporting the face and
vertex normals in .geo and .bgeo files;
• ply2vrmesh: Added ability to store the V-Ray user
attributes when creating a proxy;
Bug fixes:
• Hair&Fur: Fixed crash when lit by VRayLightMtl with
Direct Illumination on;
• Hair&Fur: Fixed incorrect result with VRayHairInfoTex
texture in “Position along strand” mode;
• Hair&Fur: Fixed random swap of custom materials
between different Hair&Fur modifiers when reloading
a scene;
• Hair&Fur: Fixed memory leak after rendering a frame
since V-Ray 2.3;
• imapviewer: Fixed crash when incrementally loading
irradiance maps;
• V-Ray: Enabled by default all channels in the MultiMatte
render element;
• V-Ray: Fixed crash when pressing the “Remove” button
in the VRayLightSelect element with empty lights list;
• V-Ray: Fixed export of objects with ‘:’ in the names,
failing to compose file name;
• V-Ray: Fixed incorrect normals for ParticleFlow systems
with ShapeInstance where the instanced object has
explicit normals;
• V-Ray: Fixed issue causing random crashes
when updating material swatches with VRayCarPaintMtl
material or bitmap textures;
• V-Ray: Fixed issue causing white edges on matte
objects lit with 3ds Max lights with area shadows;
• V-Ray: Fixed issue with V-Ray object properties not
applied when changing more than one at a time;
• V-Ray: Fixed misspelled “caustics_autoSave” maxscript
property;
• V-Ray: Fixed some warnings that appeared incorrectly due to
3ds Max 2013 Unicode support;
• V-Ray: Fixed standard lights’ “Atmosphere shadows” option
of doesn’t work properly with area VRayShadows;
• V-Ray: Fixed UI issue with MultiMatte render element RGB
channel names;
• V-Ray: Fixed V-Ray materials’ to appear in the respective
categories in the material editor;
• V-Ray RT: Fixed Maxscript access for .warn_unsupported
property;
• V-Ray RT: Fixed VRayBlendMtl as coat of another
VRayBlendMtl to render properly;
• V-Ray RT: Mirroring instance of VrayIES light using Offset
spinner while running RT sent the light to wrong coordinates;
• V-Ray RT: GI multipliers by object which are greater than 1.0
were not working in RT;
• V-Ray RT CPU: Fixed artifacts in layered materials;
• V-Ray RT GPU: Fixed calculations precision on CUDA and
OpenCL rendering causing artifacts;
• V-Ray RT GPU: Fixed crash with 8-bit texture mode and light
textures;
• V-Ray RT GPU: Fixed OpenCL issue with wrong transparent
shadows with motion blur;
• V-Ray RT GPU: Fixed OpenCL issue with motion blurred
dome lights;
• V-Ray RT GPU: Scaled IES lights produced different result
from the production renderer;
• V-Ray scene exporter: Fixed photometric lights conversion to
IES lights;
• V-Ray scene exporter: Fixed Render Elements manager
retrieval when selected ActiveShade rendering;
• VFB: Fixed issue with multithreaded ICC profiles loading, that
could cause either miscalculations or crash;
• VRayCarPaint/VRayFlakesMtl: Fixed issue with the flakes
layer not respecting the global reflection depth limit;
• VRayDisplacementMod: Fixed crash when “Edge length”
option is set to 0,0;
• VRayDisplacementMod: Fixed incorrect displacement result
on mirrored geometry when using Noise modifier and
motion blur;
• VRayDistanceTex: Fixed to work as bump map;
• VRayFlakesMtl: Fixed wrong buckets when rendering
with DMC sampler;
• VRayGLSLMtl: GLSL materials were receiving no GI
when evaluating shaders executed in light loop mode;
• VRayHairMtl: Fixed random crash in case when applied to
normal geometry;
• VRayHairMtl: Optimized material sampling;
• VRayIESLight: Fixed an issue preventing the light to be
selected in the viewport with no IES profile assigned;
• VRayIESLight: Fixed “Autogrid” option in creation mode;

• VRayIESLight: Fixed crash when setting ies profile
through MaxScript;
• VRayLensEffects: Fixed issue with remaining render
elements in the VFB when the effect is deleted;
• VRayLight: 3ds Max crash with dome light;
• VRayLight: Fixed incorrect tab order of UI controls;
• VRayLight: Fixed issue causing the UI to disappear when
switching the light type in 3ds Max 2013;
• VRayLight: Fixed issue causing the UI to malfunction
when toggling “enable HW lighting” during creation;
• VRayLight/VRayIESLight: Fixed issue with
enabling/disabling Nitrous viewport lighting;
• VRayLight/VRayPhysicalCamera: Fixed issue with
instanced targeted Vray cameras and lights causing
flickering of “target distance” parameter;
• VRayLightMtl: Fixed issue when in X-Ref’d scene with
direct illumination mode on;
• VRayMtl: Fixed “Affect shadows” option to work with
enabled caustics;
• VRayEnvironmentFog: The “fog height” parameter could
not take negative values;
Image courtesy of Chaos Group
• VRayOrnatrixMod: Fixed issue concerning hairs
collections with varying number of guide points per
strand;
• VRayPhysicalCamera: Fixed the “Horizontal offset” and
“vertical offset” options showing different result in the
viewport and the render;
• VRayPhysicalCamera: Fixed issue with animated zoom
and motion blur;
• VRayPlane: Fixed rendering with VRayBPTracer;
• VRayStereoscopic: Fixed shade map improperly
generated file names;
• VRayBlendMtl: Displacement in the base material
was not rendered;
• VRayFastSSS2: Fixed artifacts when rendering
point-cached motion-blurred geometry with
displacement;
• ply2vrmesh: Fixed crash during RealFlow
.bin files conversion;
• ply2vrmesh: Fixed crash when converting
.obj file containing face definitions with negative indexes
1. С папки Crack скопировать с заменой vray20XX.dll в C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 20XX\
2. Файл cgauth.dll скопировать в C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 20XX\
и в папку C:\Program Files\Chaos Group\V-Ray\RT for 3ds Max 20XX for x86 or x64\bin
3. Профит!
Скриншоты:


Время раздачи: По мере возможности.
[NNM-Club.ru]_V-Ray 2.40.03 for 3ds Max.torrent
 Торрент: Платиновая раздача  Зарегистрирован
 
Скачать


 Зарегистрирован:   13 Мар 2013 15:33:49
 Размер:   956 MB  (
 Рейтинг:   4.8 (Голосов: 288)
 Поблагодарили:   995
 Проверка:   Оформление проверено модератором 13 Мар 2013 16:25:53
Как cкачать  ·  Как раздать  ·  Правильно оформить  ·  Поднять ратио!  
umidjon0000000
Стаж: 11 лет 6 мес.
Сообщений: 13
Ratio: 1.776
18.38%
оооо 2 неделя назад искал эту версию, спасибо
Milk333
Стаж: 15 лет
Сообщений: 6
Ratio: 2.56
1.91%
спасибо! давно хотел скачать!
vital8111
Стаж: 13 лет 7 мес.
Сообщений: 321
Ratio: 21.702
100%
russia.gif
Спасибо
alekshkol
Стаж: 13 лет 11 мес.
Сообщений: 1
Ratio: 6.583
67.84%
Огромное спасибо
vladimirn
Стаж: 14 лет 2 мес.
Сообщений: 248
Ratio: 5.718
0.08%
ukraine.gif
мне нужно только под 2013.открываю торент файл, а где же там папка крек?
serg1513
Стаж: 13 лет 5 мес.
Сообщений: 13
Ratio: 3.593
100%
Большое спасибо, Добрый Человек!
Kostet13
Стаж: 12 лет 1 мес.
Сообщений: 18
Ratio: 1.439
0%
Ха, по скринам видно что на 12 максе едем :подмигивание: - аналогично!!!

Спасибо! :супер!:
region67
Стаж: 14 лет 7 мес.
Сообщений: 64
Ratio: 2.282
63.36%
Пропала возможность рендер видюхами амд(( в пред версии всё ок было
repa
Стаж: 16 лет 9 мес.
Сообщений: 7532
Ratio: 144.626
Поблагодарили: 31029
100%
Спасибо за релиз.
К сожалению, у Хаосов не очень приятная тенденция последние несколько лет прослеживается - от версии к версии скорость рендера падает. Не катастрофически, но тем не менее. Вероятно, это расплата за появление новых "фишек", или еще чего...
Отрадно, что появляется мощная, быстрая (и пока бесплатная) альтернатива в виде Короны, а то совсем было бы невесело... :)
Kostet13
Стаж: 12 лет 1 мес.
Сообщений: 18
Ratio: 1.439
0%
repa писал(а): Перейти к сообщению

Отрадно, что появляется мощная, быстрая (и пока бесплатная) альтернатива в виде Короны... :)


Можно поподробнее... заинтересовало ЧТО БЫСТРЕЕ? КАК ЮЗАТЬ? материальчики и свет и камеры и интерфейс понятный там присутствуют? =)
repa
Стаж: 16 лет 9 мес.
Сообщений: 7532
Ratio: 144.626
Поблагодарили: 31029
100%
Kostet13 писал(а):
ЧТО БЫСТРЕЕ?
Быстрее Корона, особенно в DOF.
Kostet13 писал(а):
материальчики и свет и камеры и интерфейс понятный там присутствуют?
Да, маты и свет есть, камеры думаю будут позже. По интерфейсу проще вирея.

Ответил в ЛС.
Visborn_roman
Стаж: 11 лет 2 мес.
Сообщений: 4
Ratio: 9.573
100%
russia.gif
А где папка КРЯК???
anatoly2011
Стаж: 12 лет 10 мес.
Сообщений: 39
Ratio: 1.421
64.71%
russia.gif
А у меня только вопрос о номере версии .. На офиц. сайте 2.40.02! Откуда ваша?))
ШКІПЕР ®
Стаж: 12 лет 8 мес.
Сообщений: 459
Ratio: 4354.037
Поблагодарили: 2333
100%
Откуда: Ukraine
ukraine.gif
anatoly2011 писал(а): Перейти к сообщению
А у меня только вопрос о номере версии .. На офиц. сайте 2.40.02! Откуда ваша?))

Эта версия - билд 2.40.01 (аки .02) с небольшой кучей мелких правок.

_________________
Единственное, что требуется для триумфа зла - это чтобы хорошие люди ничего не делали. © Эдмунд Бёрк
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Торрент-трекер NNM-Club -> Архив торрентов -> Архив Программ Часовой пояс: GMT + 3
Страницы:  1, 2, 3, 4  След.
Страница 1 из 4