Udemy, Billy McDaniel | Procedural City Generation in Unity C#: Grid-Based & Modular (2025) WEB-DL [EN]
Производство: UdemyАвтор: Billy McDanielЖанр: Видеокурс
Описание:На этом курсе вы научитесь строить модульные города на основе сетки, используя автоматическое размещение дорог, рандомизацию сборных конструкций и логику зонирования по высоте для создания реалистичной городской среды.
Продолжительность: 06:38:52
Качество видео: WEB-DL
Язык озвучки: Английский
Требования
Basic knowledge of Unity and C# – You should be familiar with Unity’s interface and have some experience writing C# scripts.
You’ll need a working version of Unity to follow along with the course.
A Computer Capable of Running Unity – Any modern PC or Mac that can run Unity smoothly will work.
No prior experience with procedural generation required – All concepts will be explained step by step.
Для кого этот курс:
Unity developers who want to learn procedural city generation techniques.
Game designers looking to create dynamic urban environments.
Indie developers who want to automate city-building for open-world or simulation games.
C# programmers interested in applying their skills to procedural content generation.
Students and hobbyists curious about procedural generation—no prior experience required!
Скриншоты:

Время раздачи: 10:00 до 23:00 (минимум до появления первых 3-5 скачавших)