FreeS010182 писал(а): |
PLAyLyova писал(а): | sid_john писал(а): | Azarih писал(а): | как во втором варе расширение поменять 640 чет круто очень |
присоединяюсь к вопросу |
В файле ddraw.ini прописать: width=1920 height=1080 |
Чот я в War II такого не нашел. И еще вопрос, как по локалке поиграть на WIN 7?? |
Видимо в этой раздаче он отсутствует, у меня тоже так было в одной из скачанных. Тогда создайте его в папке с игрой (называться должен ddraw.ini), выкладываю содержание своего файла (вставьте его в свой):
P.S. Естественно это касается только WarCraft II BattleNet Edition под Windows
[ddraw]
; width and height of the window, defaults to the size game requests
width=1920
height=1080
; bits per pixel, possible values: 16, 24 and 32, 0 = auto
bpp=0
windowed=false
; show window borders in windowed mode
border=true
; use letter- or windowboxing to make a best fit (GDI only!)
boxing=false
; real rendering rate, -1 = screen rate, 0 = unlimited, n = cap
maxfps=0
; vertical synchronization, enable if you get tearing (OpenGL only)
vsync=true
; scaling filter, nearest = sharp, linear = smooth (OpenGL only)
filter=linear
; automatic mouse sensitivity scaling
adjmouse=false
; manual sensitivity scaling, 0 = disabled, 0.5 = half, 1.0 = normal
sensitivity=0.0
; enable C&C/RA mouse hack
mhack=true
; enable C&C video resize hack, auto = auto-detect game, true = forced, false = disabled (OpenGL only)
vhack=false
; switch between OpenGL (opengl) and software (gdi) renderers, latter supports less features but might be faster depending on the GPU
renderer=opengl
; force CPU0 affinity, avoids crashes with RA, *might* have a performance impact
singlecpu=true